Gomorro'n gott folk...

... som jobbar, pluggar, sliter å står i! HA! Själv så kan jag ta det lugnt ett par dagar till, till den 19e för att vara exakt. Men å andra sidan så spenderade jag min ledighet med att plugga, så det jämnar väl ut sig antar jag.

Efter att ha gjort tentan och sedan lämnat in en uppgift nere i Norrköping, bar det tillbaka upp till Malung på tisdagsmorgonen. Väl framme här var all snö borta... Vi hade åkt från en årstid på söndagen å kommit tillbaka till en annan. Helt sjukt hur mycket det kan förändras på två dagar.



Ni vet hur det är... När man kommer hem, så är det till 99% säkert att det är datorn som åker igång före något annat. Efter en snabb titt på de vanliga standardsidorna så insåg jag att jag äntligen kämpat ihop 400p hos Graits Makeup, vilket innebar att jag snabbt växlade in poängen mot 150;- på Åhlens!

Dessutom så hade jag redan fått svar på min inlämningsuppgift... Och hör å häpna!

"Hej! Det här är den bästa reflektionen jag läst hittills. Du har verkligen arbetat igen uppgiften på ett föredömligt sätt. Även om er grupp inte fungerade så har du i alla fall lärt dig en hel del om gruppdynamik. Med vänlig hälsning Dag"


Idag fyller Blondie år dessutom :D Grattis bejb! Så senare ikväll ska vi iväg till "Lammet och Grisen" (lite roligt namn ^^) och äta gott med hela närmsta släkten!

Comments
Posted by: MOA

GRATTIS BLONDIE!

Grattis nato bra jobbat.Ha en mega trevlig dag:)

2009-01-14 @ 13:08:16
Posted by: Ann

Nämen hälsa Herr Blond och gratta från mig :D

2009-01-14 @ 13:31:14
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: Emelie

Va kul med en sån fin kommentar! Vad var det för mattekurs som du tentade nu?

2009-01-15 @ 19:00:06
URL: http://www.emeliebriding.se

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback