Utmaning!

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men det blir lätt så i tentatider... Då försvinner man bort till en annan värld där inget annat än skolan existerar. Men nu har jag blivit utmanad av Ann, så det är väl bäst att jag tar tag i det, annas kommer hos och slår ner mig, om hon når upp dvs ;P
    Regler:
    Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!

1. Vad heter du? Nathalie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Noob
3. Flicknamn: Nicolina
4. Pojknamn: Niklas
5. Yrke: Neurokirurg
6. Färg: Neon
7. Klädesplagg: Nattlinne
8. Mat: Nikkaluoktasoppa
9. Sak i badrummet: N (läs; en) tandborste!
10. Plats/stad: Norrköping (jag bor där)
11. En orsak att vara sen: "Nämen, bussen var sen!" ^^
12. Något man skriker: Nej!
13. Film: Nightmare on Elm Street
14. Något man dricker: NRJ-dryck :P (kass I know ^^)
15. Band: Nickelback
16. Djur: Näbmus
17. Gatunamn: Narvavägen
18. Bil:
Nissan (jag kommer inte på nåt annat!)
19. Sång: No one - Alicia Keys


Det där var svårare än vad jag trodde! Tack för den Ann ;P Här skickar jag utmaningen vidare till Ninni, Emelie & Josefine

Comments
Posted by: Emelie

Ok tack :) Ska göra den sen. Försökte klura ut vad jag skulle skriva, fasen va svårt det verkar hehe :P

2009-03-13 @ 09:00:24
URL: http://www.emeliebriding.se
Posted by: N

haha shit den kan bli svår :D Ska sätta mig med denna ikväll :D

2009-03-13 @ 12:50:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Posted by: Ann

Champagne, sprite och frysta hallon. Feel free to use it :P

2009-03-14 @ 08:26:52
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: Ann

Du verkar ha virus på MSN snorhuvve, du har spammat både mig och J :P

2009-03-15 @ 08:52:10
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback