Sen julklapp :)

Redan innan jul så ringde min chef mig och undrade om jag var kvar i stan eller om jag hunnit ta mig uppåt skogarna redan, men tyvärr så hade jag ju det. Han hälsade dock att jag hade en liten påse som väntade på mig när jag kom tillbaka. Men sen har det ju varit det där med sjukan osv, men i söndags så tog _vi_ tag i mig å körde iväg till Söderköping ;)

Jag fick mig en smärre chock när jag såg den lilla påsen (jag hade förväntat mig en chokladask nämligen). I en fin påse med texten Newport Authentic American Design låg två påslakan och två örngott (av den beigea varianten) :D De kommer bli jättefina i mitt sovrum! Det var väl en fin julklapp!?


Comments
Posted by: MOA

Oh.. va snällt o omtänksamt... tänk om fler chefer kunde vara det...

2009-02-03 @ 17:24:30

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback