Romantisk weekend!

I lördags packade vi bilen i Malung och körde ner till Västerås, Blondie hade nämligen fått en romantisk hotellweekend i julklapp av sin syster. Tyvärr var väl jag allt annat än romantisk, då jag lyckades dra på mig en förkylning som hade sin kulmen under lördagskvällen... Så typiskt!!! Champagne, exklusiv choklad, exotisk frukt, rosor och frukost på rummet samt 3-rättersmiddag på The Bishops Arms ingick i vårat romatiska weekendpaket, riktigt mysigt!!


Förrätt á la Blond:
Kallrökt lax med wasabicreme, friterad tunnbröd och syltad ingefära.
Förrätt á la Nat0: Cocktail med chilimarinerade räkor med Aioli och krutonger.
Huvudrätt á la Blond & Nat0: Grillad biff med Choronsås, tomatsallad och vitlöksrostad potatis.
Efterrätt á la Blond & Nat0: Chokladparfait med myltade hallon


Efter en lyckad lördagkväll med supergod mat, begav vi oss ut på stan under söndagen - dags för lite shopping! När vi var uppe i Sälen så hittade jag en PEAK-tröja som föll mig i smaken, dock var den lite väl dyr där, så jag tänkte vänta på att den skulle hamna på rea... Men vad tror ni jag hittade? En likadan tröja, fast 700;- billigare ^^ Alla som känner mig vet att jag inte är så bra på att välja om det står mellan två saker som jag vill ha, det brukar sluta med att jag köper båda sakerna... Även så den här gången, men det rörde sig om tre stycken, så nu har jag tre tröjor till i garderoben.

Tack för den fina julklappen som jag fick ta del av! Tack tack!!!


Comments
Posted by: Ann

Jamen tråkigt smarrig mat då, din gottegris! :D



Du pajas, du vet att jag kommer att röja i din garderob när jag kommer till dig va? ;)

2009-01-21 @ 18:29:43
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: Emelie

Men guud va mysigt!! Jag vill också ha en romantisk hotellweekend =)

2009-01-21 @ 19:59:06
URL: http://www.emeliebriding.se
Posted by: Ann

Du, jag såg att jag har dubbelbokat mig lite... jag slutar inte alls tidigt den 6e, har planeringsdag med jobbet. Så jag är nog inte i Norrköping förän runt 20, funkar det för dig?

2009-01-22 @ 07:19:21
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: sara solvik

Åh, är det där fyrkantiga gula en potatis? :)

2009-01-26 @ 17:57:20
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Posted by: Ida

De va så lite så! ;)

2009-02-16 @ 09:17:35

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback