Alla <3 dag

Nu ska ni få se på nåt lite småkul. Ena dagen man går förbi vattenfallet så är det full ös på vattnet, å andra dagen ligger isen fint så fint... Hmm, jag har hört vad detta "fenomen" kallas, men jag har helt glömt bort det. Dessutom har jag även glömt bort hur de bildas. Någon som har en vild men sann gissning?


Efter en trevlig kväll på fredagen, packade vi ordning lite småsaker för att åka till Blondies systeryster. Efter dryga 1½h i bilen kom vi fram till en ack så pilimarisk tösabit. Det tog inte lång stund innan hon sparkade ut oss till bilen - "Ut och åk nånstans, gör något mysigt i en timmes tid... försvinn nu, vi ska iväg på secret mission!!!". Jag antar att våra blickar talade om vad vi tänkte, för lite skraja blev vi allt (skräckbilden i mitt huvud var mig uppe på en häst ^^ det hade slutat mer än illa). Så... Vi satte oss i bilen och körde in till Västerås, irrade omkring en stund innan vi hittade tillbaka igen.

Vi öppnade dörren och knackade på hos systeryster. Hon öppnade dörren och sa åt oss att ta en romantisk månskenspromenad runt huset :P Nåväl, det blev kanske inte en månskenspromenad, men vi tog oss ner i källaren för att ta hissen upp till översta våningen innan vi knackade på dörren igen ^^

Det luktade smaskens när hon öppnade dörren åt oss och vi fick komma in. Hon och en kompis hade, på något otroligt sätt, hunnit laga en trerätters middag :D Jättegulligt!!!


Comments
Posted by: Ann

Va gulligt :)

2009-02-15 @ 15:40:38
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: Ann

Baha!

2009-02-16 @ 07:49:13
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback