Då var helgen över i ett vips!

Låt oss börja med fredagen, inte för att det finns så mycket att säga men ändå. Efter en dag i skolan var det hemmakväll som gällde framför TV:n. Men lite senare fram på kvällskvisten bestämde vi oss för att ta en sväng till Manésa, där Emil bjöd mig på en riktigt gooood Between the Sheets! Det var längesen vi var ute, så det var riktigt skönt att bara slå sig ner vid ett bord, njuta av musiken och ta det lugnt.

Lördagen innebar städning av lägenheterna innan vi packade bilarna fulla och styrde kosan hemåt Degerfors. Vi hade planerat att åka vid 14, men sega som vi är (vi hade ju faktiskt inte bråttom alls eller en tid att passa) såtog vi oss inte iväg förrän klockan närmade sig 17 :P Men hem kom vi ju iallafall. Sen på kvällen så var vi faktiskt duktiga nog och tog oss ut en sväng i skogen och joggade runt lite.

Söndagen innebar att skolböckerna kom fram, och uppgift efter uppgift ströks. Dessutom kom påsken tidigt i år när mamma lagade påskmat för vår skull. Det var längesen jag var SÅÅÅ mätt som jag blev efter den middagen ^^ Men ännu en gång var vi duktiga på kvällen och gav oss ut.

Det går undan, igår så skulle jag in och göra ett diskbyte. Jag har lyckats ha sönder ännu en WD-Passport, å fråga mig inte hur jag lyckas... Väl inne i Karlskoga så fick jag tag på Alex (som hjälpte mig förra gången jag bytte disken) och efter väldigt lite om och men så fick en Samsung-disk istället +70GB för 155;- ... Så det var väl inte så mycket att bråka om direkt :D Sen när vi kom hem från Karlskoga kom Christoffers kompis, som går andra året på frisörlinjen, och gav sig på mitt hår! Nu är jag ett par kilo lättare ^^ Skönt med mindre hår är det också! Tack så mycket!


As we speak så står mamma och lagar massa lasagne, mums va smarrigt det kommer bli!!! Men nu kommer skolböckerna fram igen!! Ciao!

Comments
Posted by: Ann

Kan man inte se dig på flygfoto längre? ;) Men du, upp med bild på nya frillan va!

2009-04-07 @ 17:41:09
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback