MT-Dagarna!



MTD - under två dagar upphör allt vad föreläsningar innebär, hör och häpna, men de ersätts med just föreläsningar :P Men dessa handlar mer om vad vi som studenter förhoppningsvis kommer arbeta med efter vår utbildning. Idag var jag på en föreläsning av en tjej som har jobbat med effekterna på bl.a. Harry Potter och Hellboy. Lite coolt och veta att hon en gång (för inte så längesen) var en av oss studenter.

Lunchen blev en snabbt ihopkastat kompott av körsbärstomater, rödlök, lime och bulgur... Fräsht och uppfriskande måste jag säga, påminde mig om sommaren! Eftermiddagen spenderades i en telefonkö hos Telia för ovanlighetens skull och senare när kvällskvisten närmade sig begav jag och Emil oss ut på en promenad. Hmm nåja, hela tanken med promenaden förstördes väl när vi sen kom tillbaka hem och jag ställde mig vid spisen och stekte plättar (dödsdom på våffeldagen måntro)...


Men nu ska jag snart hoppa i säng, måste vara redo för ytterligare en dag av MTD:ande! Gonatt!

Comments
Posted by: Ann

Haha har du också kvar ditt gamla platta tangentbord? :D

Mitt börjar bli galet slitet nu dock, F och + vill inte ritktigt som jag vill :P

2009-03-28 @ 11:19:34
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: Ann

Haha har du också kvar ditt gamla platta tangentbord? :D

Mitt börjar bli galet slitet nu dock, F och + vill inte ritktigt som jag vill :P

2009-03-28 @ 11:19:37
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback