Mjukstart på veckan!

Helt otroligt men sant, men jag vaknade faktiskt av väckarklockan imorse! Och den var ändå ställd på 08:15! Det har inte hänt på hur länge som helst... Sjukt skönt iallafall (är väl därför jag inte somnar framför datorn ikväll).

Nåväl, dagen började med en föreläsning i C++ å han är bra finurlig vår föreläsare, väldigt hurtig för att närma sig pensionen om man får säga så.  När det sedan var dags för lunch bestämdes det att vi skulle jobba med projektet. En crash course i modellering, jo man tackar! Hehe, tålamod o tålamod... Men kul är det iallafall! Kvällen spenderades väl med en smaskig fruktsallad med bulgur, låter konstigt jag vet, men satan va mättande det är!


Måste bara nämna att avslutande låten för ikväll dånar i lurarna atm: Fingal - Spökstad
Hursom, nu är det dags att klubba ner sig själv i sängen. Gonatt!

Comments
Posted by: Gustav Strömberg

Gillar inte riktigt Kenneth. Han har inte lyckats förklara ordentligt hur pekare funkar på tre föreläsningar. Jag har lyckligtvis läst 3 kurser C++ på gymnasiet (tar väl slut 5:e föreläsningen eller nåt:)). Allt han säger är så luddigt och oklart. Blir inte kul sen när det kommer grejer man inet kan. Då blir skansholm guld värd. (ja, jag skrev en sån där lapp till honom)

2009-03-24 @ 01:19:11
URL: http://bloggen.gustavstromberg.se
Posted by: Gustav

Blir väl att läsa boken en hel del.. det där mo namnrymder fick jag inte klart för mig förrän jag läst boken.. Boken är ju grym

2009-03-24 @ 12:02:26

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback