Äntligen fredag!

"Va fasön, skaru inte röre på dig littö?!"... Klockan ringde i morse och jag fick så fint vakna till riktigt Degerfors/Karlskoga-mål ^^ Iväg till skolan för en obligatorisk laboration i transformteori, men som tur var så behövde vi inte sitta tiden ut :)

Efter en snabb vända på stan kom vi hem med nya Buzz med trådlösa buzzers! WOHO :D Det är så satans kul, riktigt roligt!


Jag ringde även till restaurangen Black Horn och bokade ett bord för tre till kl.18. Mellan 17-19 har de nämligen After Work där man kan njuta av en plankstek + 1 glas öl/vin (om så önskas) för endast 99;- En planka hos dem kostar i annat fall 349;- , så jag hoppas att det blir en riktigt god middag ikväll!


Sen bär det väl av hemåt till mig igen för att spela Buzz ;D Det blir nog en kanonkväll tror jag.

Comments

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback