Hej hej sjukan!

Dagen började lite segt med en 3D-lab i 3D Studio Max, en lab som trots exakta anvisningar inte gick att genomföra av någon konstig anledning ^^ Labassistenten hittade inte något han heller, så det slutade med att han godkände oss då han stått bakom oss och sett att vi gjort exakt vad vi skulle steg för steg...

Vi tog en lite tidigare lunch och sprang iväg till salladsbaren, sjukt längesen vi var där och åt. Det var längesen vi var ute och lunchade över huvudtaget, så det var mysigt att vi kunde ta oss lite extra tid :)

Jag gick hem efter lunch och bestämde mig för att ringa Telia och säga upp min bredbandstelefoni, det är verkligen totalt värdelöst, skaffa det aldrig! Jag väntade och väntade, kopplades fram och kopplades vidare till en annan kö... Och sådär fortsatte det 7ggr under 17min ^^ Helt otroligt vilken service de har, right?! Hursomhelst, tillslut fick jag snacka med någon som verkade ha koll på saker och ting, så nästa vecka kan jag ringa BBB och göra en beställning av dem istället. Tyvärr så verkar det som att jag har någon månad kvar på min bindningstid på bredbandet, och sen väntar ytterligare 3månaders uppsägningstid :( Så det kommer nog ta lite tid...

Efter en ganska grå och trist eftermiddag hade jag planer på att göra ordning lite mat, men då ringde Emil och behövde hjälp. Vi slängde på oss skorna och gick bort till bilen för att åka och hämta upp honom och hans pappa. Stackars pappan hade brutit handen :/ Så vi körde iväg till akuten, vi får hoppas att det inte är så allvarligt! Väl hemma igen så blev det inte den sallad jag hade planerat, utan vi slände ihop en våffelsmet och åt smaskens :D

Comments

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback