Jag säger som Ann...

... att idag kan man säga att det är fredag! Jag har inget på schemat, men trots det så sitter jag här å skriver innan klockan ens slagit 07:00. Då ska ni veta att jag ändå har legat och dragit mig sen några minuter efter 06 ^^ Fast jag får väl skylla mig själv, om det nu finns nåt att skylla sig för, men jag gick faktiskt och la mig ganska tidigt igår, jag somnade innan 23 :P

Idag runt lunch så packar vi bilen full och kör upp till Degerfors, Blondie ska nämligen spela i Karlstad @ Nöjesfabriken senare på kvällen :D Så vi åker härifrån runt 13, hämtar upp en till bandmedlem i Örebro och sen kommer vi hem till Degerfors och äter en riktig degerforspizza! Ohhh så smarrigt det ska bli! Sen åker vi vidare till Karlstad så vi är inne där vid 18:00 och då har jag ingen aning om vad som kommer ske! Jag hittar nog en mysig soffa nånstans, eller så sätter jag mig på en restaurang och äter nåt gott under kvällen...


Lite te och en god smörgås skulle inte sitta helt fel just nu, men jag lär väl vänta på att Blondie vaknar till liv också. Jag tror jag ska införskaffa mig en sån här väckarklocka åt honom, då måste ju han vakna ^^


När larmet går av, så skvätter den ur de fyra pusselbitarna (vilket innebär att man först måste hitta dem) vilka man sedan måste sätta tillbaka rätt innan klockan slutar ringa :P Det kanske vore något, eller vad tycker ni?

Comments
Posted by: Emelie

Hahaha åh va skoj det vore om du köpte en sån till honom :D

2009-02-27 @ 09:27:05
URL: http://www.emeliebriding.se

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback