Snö, här nere?

Alltså, det måste vara någonting med Norrköping och vart det ligger... Det kvittar f*n vad resten av landet har för väder, för i Norrköping är det alltid något mellanting vilket resulterar i skit! Är det solsken, vindstilla och fint väder i Linköping, så är det mulet å blåsigt här. Är det snö i Malmö å uppåt landet så har vi slask ^^

Mamma lyckades faktiskt skicka ett MMS idag (grattis! ;D) å de har jättemysigt där uppe i Degerfors. Själv slaskar man omkring i blötsnö, regn å blåst vilket slutar med två blöta isklumpar till fötter :/



Vad har hänt idag då? Mja, med tanke på att jag jobbade till 24:00 igår och inte var hemma innan klockan närmade sig 01, så tog jag mig inte upp ur sängen imorse ^^ och detta trots att jag var vaken redan vid 08! När jag tillslut tog mig upp så blev det en smarrig frukost innan det var dags att ta tag i pluggandet. Klockan tickade och snart var det kvällen. Vi tog oss iväg till ICA Maxi och vi var nästan själva där inne :P Det är sååå skönt att åka å handla sent på kvällen och slippa trängas med folk!

Nu på kvällen har vi ställt upp en till skärm, vi håller nämligen på med ett litet projekt där det underlättar med två skärmar. Vi får väl se om jag lär mig något av allt det här, annars kommer det kännas väldigt hopplöst i slutändan ^^


Hursom... Nu är det dags för sängen, imorgon börjar vi ju faktiskt kl.08 för ovanlighetens skull ;) Gonatt!

Comments
Posted by: m

Oh..Tackjaglär mig :p

2009-02-08 @ 23:24:45
Posted by: Ann

Gud så mysigt det ser ut när det är så mycket snö :) Vi har bara haft slask och is i flera dagar nu så jag blev så glad när jag såg att det var barmark imorse :)

2009-02-09 @ 07:48:09
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback