Måndag igen...

Måndag igen... Det går ganska fort måste jag säga, dagarna springer iväg. Men det är väl positivt på ett sätt, det blir vår betydligt snabbare :D Å va jag längtar efter att det blir grönt ute å solen värmer. Norrköping är så fint på sommarhalvåret med alla trädalléer! Jag såg på vädret i morse hur hela Sverige skulle få solsken, nästan hela Sverige iallafall, med undantag för tre moln på deras karta, å vart tror ni de molnen var nånstans!? Här är det mulet i vanlig ordning... Inte undra på att skandinaver är bistra människor när vi aldrig får några soltimmar att hämta energi från!


Dagen började inte så bra heller. Här har vi gått å väntat på ett par tekakor från ett bageri nere vid Blondie, men när han gick iväg imorse så verkade det som att de hade slagit igen :( De hade verkligen stans godaste tekakor!

 

 

Anyway, snart är det dags att pallra sig iväg till plugget igen (skolan som faktiskt är t.v. på bilden, vackert va?!) och senare ikväll blir det nog lite matteplugg skulle jag tro. Mer av den varan blir det med all säkerthet senare i veckan också... Annars har jag inget planerat alls faktiskt. Vad ska du roa dig med i veckan?


Comments

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback