Vårstädning :)

Efter att ha jobbat kväll igår så var jag ganska så trött när jag kom hem... men det gjorde ju ingen större skillnad när jag hade stressat sista timmen innan jag åkte vilket hade fått upp mig i varv. Aja, det resulterade iallafall i att jag inte somnade förrän runt halv  två. Klockan ringde igen halv sju och det kändes som jag hade grus i ögonen ^^

Dags för en föreläsning å jisses vilken tjomme han var :P Sjukt bra föreläsae! Han kunde inte lite om mycket, han kunde massor om allt!!

Sen var det tvättdag idag dessutom. Konstigt nog så var jag väldigt sugen på att städa ^^ byta gardiner osv... å det gäller ju att passa på när man väl känner så :P (vilket kanske inte är allt för ofta tyvärr!) Nu är det skinande rent här inne dock och tur var väl det att vi var två, annars hade det nog aldrig blivit klart här :)


Vågar man visa före? ^^


Å efter :D Sååå skönt!

Comments
Posted by: MOA

Gud så fräscht..så snyggt också:D Öh... Ni kommer snart o hälsa på :)el.Jag behöver vårstädning jag med :P så ni är göör välkomna

2009-02-19 @ 23:47:48
Posted by: N

Tåget till Stockholm går ofta, det är bara att komma hit o städa!

2009-02-20 @ 08:31:17
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback