Vi är såna matvrak!

Ja nånting är vi iallafall... Igår var det som bekant fettisdagen vilket såklart innebär semlor! Jag hörde att mamma hade legat i och bakat fyra enorma semmeltårtor ;D hehe det måste ha sett bra roligt ut när hon kom till jobbet med dem. Var väl inga gigantiska bakelser som vi skulle avnjuta, men det räckte mer än väl för min del! Lite varm choklad på det hela och fikastuden var fulbordad.


Dessutom så gjorde vi minipizzor idag, med älgfärs! Jättesmarrigt faktiskt, och superenkelt dessutom... Inte allt för onyttigt heller (försöker jag intala mig själv iallafall).


Jag börjar dessutom bli sjuk igen, fast jag blev kanske aldrig frisk från min senaste omgång.. :/ Jag har verkligen inte tid att vara sjuk längre, jag har ingen ork liksom å då blir jag så grinig på allt och alla ^^ Det är ju inte riktigt så jag vill ha det... Förlåt!

Comments
Posted by: ma

Oh ja du kommer inte undan mina semmeltårtor jag har lagt ett bar st.i frysen som väntar på er

2009-02-25 @ 23:42:17

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback