Ännu en tenta avverkad!

När klockan ringde 06:02 imorse ville jag inget hellre än att ligga kvar under täcket hela dagen, men icke sa nicke. Dags att skynda igång med frukosten och sedan skynda iväg till skolan för att skriva en matte-tenta :/ BLÄ!!! Jag har verkligen pluggat till den här tenta, men vi får väl se hur det går... Egentligen var den väl inte så svår, men sen är det ju det där med komma ihåg hur allt ska beräknas och att räkna rätt på plus och minus, vilket verkar bli svårare och svårare ju längre tid jag studerar här :P

Nu väntar jag på att herr Blond ska bli klar, sen ska vi käka onyttigt men ack såååå gott på Texas Longhorn! Världens bästa hamburgare! Såååå smarrigt med sallad, tomat, bq-sås, dressing, bacon, cheddarost å massa annat!!!

Comments
Posted by: MOA

Lycka till!önskar jag er båda o smakligt måltid:)

2009-01-12 @ 16:01:35
Posted by: Ann

Varför 06:02? ^^

2009-01-12 @ 21:05:58
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback