Äntligen är jag bättre!

Jag är betydligt bättre ikväll än vad jag har varit under hela veckan... Det tragiska är att jag tog med mig ett par vänner i fallet (efter fredagens PS3-mys). Efter att ha proppat kroppen full med div. tabletter och näsan full med nässpray, mår jag nu tillslut bättre. Däremot så är hostan densamma och den irriterar mig!

Som plåster på såren så fick jag ett paket på posten :D Supersöta tofflor från Blondies farmor. Gissa om de är sköna!!! Tack så mycket, de har redan kommit väl till hands ;)



Sen, som plåster på de kommande såren (som jag visste skulle komma) så inhandlade jag ytterligare orkidéer för några veckor sedan. Jag har orkidémani, men såsnart som de blommat över så skickar jag över dem på mamma ^^ Jag har aldrig ork och tålamod att vänta på att de ska blomma igen, så då springer jag och köper nya igen  :P


Comments
Posted by: Anonym

Skönt o höra att du är på bättringsväg :) din mamma har snart inte plats för alla orkideer men vackra är dom:P

2009-01-29 @ 20:17:04
Posted by: m

2009-01-29 @ 22:19:08
Posted by: MOA

söta tofflor du har fått va gulligt av Blondies farmor:)

2009-01-29 @ 22:21:24
Posted by: Emelie

Skönt att du känner dig bättre nu, är många som fått influensan i vår.



Haha du och dina orkideer ;)

2009-01-30 @ 10:37:26
URL: http://www.emeliebriding.se
Posted by: Ann

Du är utmanad, ja igen... ;) http://kykyri.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-01 @ 10:54:11
URL: http://kykyri.blogg.se/

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback