Vilken dag....

Usch vilken dag... Det enda jag har gjort är att ha stirrat ner i matteboken, kliat mig i huvuet å stirrat lite till. Bra va ^^ Men jag har iallafall nött igenom hela kursen igen och den här gången gick det ju lite lättare, vilket hade varit konstigt i annat fall :P

Bilen startade idag också btw :P Det har näst intill varit vadslagning om den där bilen skulle starta eller inte. Stackarn har ju stått ute i -30 grader, sen är den ju trots allt en Ford, vilket tydligen säger allt :P Men den spann igång så fint så efter lite kärlek!


Tyckte det var en oerhört passande bild ^^

Comments
Posted by: MOA

j....a bilar min var uppe i 37km/h på en 30 väg o kostade mig 2 lakan. men din lilla ford starta i alla fall:D

2009-01-10 @ 00:40:05
Posted by: S a r a

usch då, det där var kallt :S

2009-01-10 @ 22:47:10
URL: http://miracle.devote.se

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback