Ännu en vecka förbi...

Känns lite skönt att tiden rullar på, det innebär ju vår och värme.. fast det har iof lyst med sin frånvaro idag när det har snöat (!!!) här nere :/ Vilket skitväder! Å andra sidan får man mer tid till annat när man inte kan ta sig ut på härliga promenader.

Jag blir mer matglad för varje dag som går tror jag, matglad så till vida att jag gillar att stå vid spisen ^^ Idag fick jag för mig att göra älgfärsbiffar med dijonsenap, färsk basilika m.m. med en smarrig sås. Supergott!


Sen svängde jag om hemma och konstaterade att jag fortfarande inte har något Internet, TELIA SUUUUUUGER!!! Det har varit det krångligaste bytet av leverantör EVER och det lär ju inte bli bättre heller. Aldrig mer Telia säger jag bara... Lite uppmuntran fick jag dock när jag såg att min fina porslinblomma äntligen hade slagit ut, visst är den vacker :)


Comments
Posted by: Mathan

inte helt illa pinkat :D lite hemmafruskills där ;D

2009-03-23 @ 13:26:42
Posted by: Rögla

ser gott ut :) passar bra till mig då jag fyller 30 år .

Ha det så gött .

2009-03-23 @ 13:55:57
URL: http://www.pga.nu

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback