En grå dag...

En gråååå och trååååkig dag, det har det varit. Det hela började med att jag skulle ta mig ner till skolan och tvingades ta en omväg pga. vägarbete. Jag var egentligen ledig idag, men jag gjorde killarna lite sällskap i skolan och passade på att få lite pluggande gjort själv.

Tenta-P har officiellt börjat, och då passade vår lärare Olof på att lägga in en extra föreläsning där han gick igenom en gammal tenta. Som lite lätt uppvärmning sådär, så började han med en kort och enkel uppgift ^^

Nåväl, efter föreläsningen så var det dags att slå sig ner nånstans på skolan för att plugga vidare, men vår uppmärksamhet riktades mot en robotuppvisning ^^ Visst är det väl lite småkul å se vad man har för kurser under utbildningstiden i ED - Elektronik Design :P



Ikväll skulle jag även ta kassan medan de andra på jobbet hade personalmöte, så jag skyndade iväg. När jag för en gångs skull lyckades ta mig iväg i tid, så möttes jag av detta på väg in till Söderköping ^^ Efter att ha rullat in till Söderköping, så kom jag bara 15min sent ^^



Men när jag kom hem ikväll så väntade det nygräddade vofflor, smarrigt värre :D eller hur!? ;) Nu är det dags att slänga sig in i duschen och sen hoppa i sängen, vi har bestämt oss för att ta en tidig morgonpromenad när vi vaknar! Men vi får väl se hur hårt vi håller på det när vi vaknar med grus i ögonen imorrn ^^

Comments
Posted by: Nima

Visst är robotracet nice att se :)

Jobbigare att göra kursen :P oändligt med timmar framför datorn och programmering, lödningar och caddande :)



Fast häftigt tema i år :)



Lycka till på tentan i transformen ;P du klarar den galant, gäller bara ha en kärlek till värmeledningsekvationerna.

2009-03-07 @ 11:35:59
URL: http://www.nimpa.se

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback