Vilken helg!

I fredags var det dags att packa bilen full ännu en gång, nu skulle det bära av till Karlstad och Degerfors. Herr Blond hade en spelning med sitt band på Nöjesfabriken i Karlstad under fredagskvällen. Vi åkte härifrån vid 13 (jag hade planerat timmarna för att vi skulle hinna äta innan vi skulle vara inne kl. 18 i Karlstad), men det visade sig att de skulle vara inne redan kl. 17, så det blev raka vägen från Norrköping till Karlstad utan någon planerad Degerforspizza. Efter en korv på Statoil var vi fit for fight ^^ :P

Killarna i bandet skötte sitt och jag smög iväg till hotellet och lånade duschen. Nåväl, ska man passa in lär man fixa till sig lite, så det var precis vad jag gjorde. Dessutom så fick jag reda på att det ingick gratis middagsbuffé om man bodde på hotellet, så jag slog mig ner i restaurangen och avnjöt en thailändsk sådan :)

Efter en trevlig kväll med massa musik, dock lite väl lite folk, så var det dags att köra hem till Degerfors. Klockan var nog nästan 03 när vi kom hem, men det hindrade inte mig från att vara uppe å gå innan halv åtta igen på lördagsmorgonen ^^

En lite udda lördag väntade, inte för att det skulle hända konstiga saker, utan för att vi inte visste när sakerna skulle ske. Vi började med att åka iväg till Peter, en kompis som har god hand med datorer, så han fick den enoooorma äran att skruva isär min Ferrari, tusen tack änu en gång för hjälpen med det btw!

Väl hemma igen så överaskade mamma mig genom att vara tillfixad och klar för att följa med mig till Karlstad undertiden som Blondie skulle på något seminarie. Det blev det lite smått panik och så snart pappa hade kommit hem från jobbet stack vi alla iväg. Det var skönt att de följde med, annars vet jag inte riktigt vad jag skulle ha roat mig med under dagen.

Efter en hel dag i Karlstad blir man väldigt hungrig! Äntligen Degerforspizza :D Det är verkligen nånting spciellt med den... Den slår alla pizzor här nere i Norrköping! Å det har verkligen varit skönt att få åka hem över helgen. Jag har behövt det. Även om det var fullt upp om dagarna, så var det så skönt!

Comments
Posted by: Ann

den pizzan med pommes? :D

2009-03-02 @ 19:06:13
URL: http://kykyri.blogg.se/
Posted by: ma

Det va härligt o ha dig hemma gumman:D

2009-03-02 @ 20:36:02
Posted by: Peter

Hjälper dej så gärna, det vet du ju ;)

ååå så var kul att få träffa er, var ju ett tag sen !

Kjamiz

2009-03-03 @ 18:56:06

Write a comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (Not shown)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback